Okej, det kan bli värre..

Godmorgon på er!
 
Har nu lärt mig att man aldrig ska säga att det inte kan bli värre för det kan det uppenbarligen. Igår var jag i stallet tillsammans med mamma och fixade alla sysslor. Jag har ju som sagt varit sjuk i några dagar men igår kände jag mig bättre än dagen innan men efter en stunds longerade blev jag jätteyr och fick svårt att andas. Tänkte inte mer på det för det gick över efter en stund men under bilresan hem från stallet fick jag svårt att andas igen och fick även brutalt ont i halsen. Kom hem och ringde Nacka närakut och fick lustigt nog en tid 20 min senare?? Ibland ska man ha tur alltså. Det visade sig att jag har halsfluss. Så nu är det pencillin och vila som gäller.. Just nu gör det så himla ont och jag kan knappt svälja eller äta. Är så himla hungrig så det suger ju!
 
Men men.. Jag longerade som sagt Poker igår och han var så himla fin. La ut några travbommar som han så glatt skuttade över. När jag skrittade fram honom tog mamma fram bommarna och hela hästen bara tände till haha. Han blev så himla glad! Längtar tills jag kan börja rida ordentligt för då ska vi minsann börja "hoppa" mer! :)
 
Liten Poker! Så himla söt <3
 
Allmänt |
Upp