Sista veckan på 2016

Nu är det snart dags för ett nytt år. Vet inte riktigt vad jag ska säga om 2016 faktiskt.. Det har varit ett bra år generellt men samtidigt så har det känts förvirrat på något vis. Många bra saker har hänt men det har också känts som att jag bara stått still och inte riktigt kommit nån vart? Svårt att sätta ord på känslan. Jag hoppas i alla fall att 2017 blir ett riktigt bra år och att både jag och Poker får vara friska och krya.


Poker har ju haft en liten vila på 6 dagar, mest för att få vila kropp och knopp så jag passade på att lägga den under juldagarna när man ändå har fullt upp med annat. Men nu är vi redo att ta oss an vinterträningen och det firar vi med att åka o träna för världens bästa Lollo redan idag!

Veckoschemat för den här veckan:

Måndag: Vila

Tisdag: Longering

Onsdag: Promenad

Torsdag: Dressyr i ridhuset 

Fredag: Träning för Lollo

Lördag: Promenad/ Longering 

Söndag: Rida ut

Allmänt |
Upp