16 Juni 2016

Blir så förvånad när jag loggar in här att det faktiskt är några flitiga som besöker bloggen dagligen trots min värdelösa uppdatering. Ska jag vara ärlig glömmer jag bort bloggen och när jag väl kommer ihåg den är det så har jag ingen möjlighet att uppdatera och då glömmer jag bort det igen, haha. Men men! Får väl lägga in en daglig påminnelse i mobilen eller nåt! 
 
Nu var det en hel månad sen sedan jag bloggade och det har hänt en hel del sen dess. Jag har hunnit med att träna för två olika tränare vid olika tillfällen och fått med mig lite mer tips på hur jag ska lösa våra "problem". Jag har också hunnit med en semestervecka i Turkiet som blev en lite spontan födelsedagspresent av en kompis vilket var helt underbart. Så skönt att komma bort lite så man får längta hem, om ni förstår hur jag menar haha? 
 
Poker fick i alla fall vila under den veckan vilket jag tror var väldigt välbehövligt då vi har trappat upp träningen en del på den senaste tiden och han har känts lite trött. Men nu när jag kom hem har han känts väldigt pigg och glad så vilan gjorde honom nog bara gott! Sen jag kom hem har vi i princip bara ridit ut. Både själva och med sällskap och jag måste säga att jag är riktigt stolt över honom. Trots att han är lite tittig ibland så sköter han sig alltid och går fram i princip överallt. Är så glad att vi äntligen har kunnat börja rida ut på riktigt!
 
Idag blir det ett pass i ridhuset för första gången på länge. Ställa lite krav och känna på honom helt enkelt! Är riktigt taggad faktiskt, återkommer om hur det har gått senare idag.
 
Bästa utsikten! 
 
 
Allmänt |
Upp